UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

miércoles, octubre 08, 2008

 

A buscar rovellons

Diumenge passat vam decidir fer una expedició a Vistabella, en recerca de rovellons per fer una torrà al dinar. Això suposà no eixir de festa el dissabte per moure el diumenge a les 6:30 del matí. Arribàrem allí dalt a un lloc que es sabía un amic meu, però res de res, així que decidírem anar a un altre lloc que deia que era bo... però tampoc en vaig trobar cap. Es feren les 10 i mitja i esmorzarem. Ahí arribà la resta de l'expedició i ens vam pegar un bon esmorzar en Sant Joan per recuperar forces.
Anàrem a un altre lloc que deien que era bo, però no en vam trobar cap... només a uns caçadors fent una batida al javalí. Per últim anarem a un 4t lloc i a les 12:30 vaig trobar el meu primer rovelló de l'any. Per fi!!! La idea era agafar-ne més de 15 perque un amic nostre en va agafar 15 4 dies abans i li feiem la punyeta. Finalent en vaig agafar 15 i mig!!!!! Ací els teniu:
En la foto pareixen més menuts del que eren en realitat, però el més important fou el nombre. la següent foto li la enviarem per mòvil al que en va agafar 15:
Anárem a fartar-se'ls a Atzaneta, al maset de Bàrbara, juntament amb una bona torrà de carn de corder. Ací està Jordi fotent-se una barra amb allioli i sucre:
Fregirem diverses paelles com aquesta:
Fins i tot aquesta vespa estigué convidada al banquet:
Després vam anar a veure el monestir budista que hi ha allí prop. No si si és terme d'Atzeneta o de la Vall d'Alba però està prop d'Atzeneta i em va impresionar, i això que no vam entrar dins:





Etiquetas: ,


Comments:
el monestir budista està molt bé, però podríes haver fet alguna foto a algún budista
 
No vaig vore a cap budista... llàstima.
 
I això està en Vall d'Alba, dius??? A mi no em sona però de res...
 
Boleeeeeeeeeeeets! M'encanten!

P.D: Disculpa si no he passat per aquí amb tota la freqüència desitjada. ;)
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?