UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

viernes, junio 13, 2008

 

Pivot Stickfigure Animator

Pivot Stickfigure Animator és un programa que et permet fer animacions cutres con figures del caire de l' "stick". Com ocupa molt poc i n'he vist bones crítiques, me l'he hagut de baixar per curiositat. La veritat és que és simple, però les animacions son relativament fàcils de fer i és entretingut. Provant provant he fet aquest giff:

Etiquetas: , ,


Comments:
OHM! M'estic descollonant de riure! Entre que m'he llegit totes les tires del Yoni, txunda, txunda, i tal... Però el gif li dona tres voltes!

P.D: M'encanta, sobretot quan el monigot cau mort i l'elefant li trepitja el cap...
 
Mira, la cutror a voltes fa més gràcia que les coses ben fetes i ben pensades, je je. El giff no té cap sentit, però em pareix divertit.
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?