UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

viernes, mayo 23, 2008

 

Dibuix inacabat

Aquest dibuix el vaig fer un cap de setmana d'estiu en que estava amb la venada artística. El paisatge és el que es veu mirant per la finestra de la meva habitació en Figueroles a les hores de la vesprada. Està inacabat perquè no vaig tenir ni el temps ni la inspiració suficient per acabar-lo. La qualitat també és millorable, però tampoc soc un dibuixant "pofesioná". El poble que es veu al fons és Llucena del Cid.

Etiquetas: ,


Comments:
A collons, Antón estas hecho todo un humanista renacentista. Pintas, tocas el laud, archivas y catalogas. Eso es poliblavensia.
 
Apa, què n'està de ben fet el dibuix, creia que era un retoc d'aquells de photoshop...

Toques el llaüt? Ohhhhh!!! (dir-ho amb la boca molt oberta i amb una gran exclamació) Què romàntic/renacentista/medieval! A mi m'agradaria saber tocar un instrument així, com l'acordió, la gralla o el violí, però no sé si tindria esma per continuar aprenent, crec que seguiré amb la guitarra i el baix. Deu ser una experiència molt bonica tocar en un grup de folclòric.
 
Es que anton es una referencia dels trovadors del segle XXI

Sobre el canvi de nom opine com Ruti, deixa lo de bloguetazo i fica un subtítol (pero recorda com es ficava un títol segons les normes de catalogació). això si, jo ficaria el bloguetazo: turisme d'argelaga
 
PIRULERO, Antón

El Bloguetazo : Turisme d'Argelaga punto espacio barra espacio...

Jo vaig per els pobles guanyant-me la vida de trovador amb el llaüt amb el pseudònim de "Pirulín de la Arcadia". Algún dia em dona per pagar-me el sopar. Fora de conyes és un instrument bonic per tocar.
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?