UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

martes, enero 29, 2008

 

Records del passat

Quan portes molt de temps sense practicar una activitat, pareix que tingues més ganes de tornar-la a practicar. Això em passa ara a mi amb les excursions per la muntanya. Aquesta anyorança m'ha portat a fer aquest vídeo amb fotos d'excursions de fa més d'un any:

El terme bicibojos ens el van adjudicar companys humanistes, quan se n'anavem diversos dies amb la bici, i sense tendes de campanya, a perdre's per les muntanyes. Tinguerem el projecte de fer el camí de Sant Jaume des de Castelló, però no estàvem físicament massa preparats.

Retrocedint més en el passat, us deixe un parell de dibuixos que vaig fer en les tapes d'una llibreta de l'institut mentre m'avorria en classe. Avuí he fet una mica de neteja de caixes velles i m'han eixit un fum de dibuixos que eren en la seva majoría caricatures dels professors, però per si de cas entren per ací els afectats, no els publicaré...amés eren una mica violents. Ací teniu dues mostres del que fa l'avorriment:

Etiquetas: , ,


Comments:
fica els dels professors, ostia
 
El que m'ha eixit és un del Sepia i tots els de la classe tirant-li coses.
 
me ha parecido ver a luisito...
 
Si, en el minuto 6 del video salen rápidamente las fotos conflictivas
 
Aquest bloc és meravellós. Sempre hi ha de tota la informació ideal en les idees dels meus dits. Gràcies i segueixin amb el seu excel · lent treball!
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?