UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

martes, enero 22, 2008

 

Entrevista a la mona propietaria

Ens endinsem a les profunditats de la selva tropical per entrevistar un dels personatges més tocacollons del youtube, la mona Gervasia. Aquest personatge és un especulador nat, invirteix en arbres i espera que els preus es fiquen pels núvols, per vendre'ls per vertaderes fortunes als habitants més pobres de la selva. Si algú intenta ocupar un dels seus arbres, fa tot el possible per que se'n vaja, emprant tota mena d'artimanyes. Vegeu la transcripció de la entrevista:

Equip Bloguetazo: Bon Diaaa, Gervasiaaa!
Mona Gervasia: uh uhh uuhuh uhuhuhu

EB: No dissimules, que sabem que copito de nieve t'ensenyà català
MG: Ok, m'hau pillat, que voleu? No passeu d'eixa branca, que ahí comencen les meves propietats.

EB: Tranquil·la, que només hem vingut a fer-te una entrevista, serà un minutet
MG: Uh uuuh uhh uhuuhu uhu

EB: Està beeee, ací tens 50€
MG: Val, però rapidet que he d'anar al banc a vore si m'han pagat el lloguer les formigues xilòfagues.

EB: Comencem... De quantes propietats ets propietària i com ho has aconseguit?
MG: Soc propietària de 23 arbres en la zona centre de la selva, 43 en la sabana i 34 arbustos a vora riu. Aquestes propietats pertanyeren al meu avi, a mon pare i ara a mi i em permeten viure dels lloguers sense treballar. També em toca la loteria de quant en quant i en compre més.

EB: I com es pot demostrar davant la llei que aquestes propietats et pertanyen?
MG: Per l'orina, cada dia pixe en cadascún dels meus arbres i si algú s'arrima li faig la vida impossible. L'altre dia vingueren uns tigres a okupar l'ombra dels meus arbres (v. video), però jo se com fer-los fora, ja ja.

EB: I no et dona remordiments que la gent no es puga comprar un arbre on viure mentre tu en tens més dels que necessites?
MG: Això és problema seu, cada ú té el que es mereix. Els que son mangantes i malfaeners mai podran tindre un arbre, els treballadors sempre poden pagar hipoteques a 100 anys o lloguers que s'emporten el 75% del seu sou, però ostres, una vivenda és necessària i ho val, no?

EB: No pensem que siga just, però els humans estem pitjor.
MG: No penseu que soc insolidari... jo sempre done part de la meva fortuna als animals del 3r mon, que per cert, el 3r mon dels animals està en Europa i EE.UU. i tot per culpa dels humans.

EB: I no te cap nou projecte en ment?
MG: Si, pensava plantar 200 nous arbres junt al riu per als turistes, dels quals 40 els empraria com a hotels. Plantaría molsa per crear camps de golf i crearé també un 5 parcs temàtics i una pista d'Ski. Tot amb materials dolents per abaratir, clar, que hauria de fer molta publicitat per que vinga la gent. Li volia dir Rivera d'Or, però no m'han deixat fer-ho per l'impacte paisagístic i ecològic... ja veus.

EB: GERvasia, em recordes a algú... Me n'alegre que en el regne animal hi haja més trellat i no t'hagin permés dur avant el projecte. Ara ens n'hem d'anar ja, gràcies per l'entrevista. Adeu!
MG: Com que s'alegreu per que m'hagin fotut el projecte!? Veniu ací a fer-me perdre el temps per 50€ i teniu la osadia de criticar els meus mètodes per enriquir-me. Segur que sou "grimpis d'eixos. Foora d'ací, maleantes!

EB: Val, però deixa de tirar-nos cacaus al cap!

Fi de l'entrevista. Ací teniu el vídeo que vam poder grabar a la Mona Gervasia en plena acció:

Etiquetas: , ,


Comments:
pues me cae bien la mona esta, el que me cae mal es el ger de marina d'or
 
Ese es más put*ro y mafioso
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?