UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

martes, septiembre 11, 2007

 

Cursa Ibèrica 2007

En el vídeo adjunt, teniu un gran nombre de fotos de realització pròpia, que vaig fer durant la III edició de la Cursa Ibèrica de Figueroles d'Alcalatén. Com tots sabeu, el recorregut es va haver de modificar a causa el tràgic incendi de l'Alcalatén. Aquest desastre l'he volgut reflexar en la part final del vídeo. La resta son fotos, moltes d'elles de regular qualitat per la mancança de sol. Si hi ha algú que vol alguna d'aquestes fotos, que la demane en un comment indicant el dorsal (si apareix), el minut dins del vídeo i, si pot donar peu a confussió, una explicació de la foto. Aleshores jo la publicaré i ja la podreu agafar. Gràcies a tots els qui fereu possible aquesta cursa: corredors, col·laboradors, patrocinadors i sobretot a l'organitzador Ramón Bagan.



Vídeo de la III Cursa Ibèrica

Etiquetas: , , , ,


Comments:
molt bé eixe vídeo molt bé, però crec que la meua foto se t'ha traspapelat que m'has ficat molt tard eh! jaja. Bona música tamé.
 
És cert, he retrassat la teva foto per que no et buscaren els de l'equip olímpic. Te'n vaig fer un altra però eixia borrosa.

P.D. La música és:

The traceelorts - Daddy Cool
Korpiklaani - Under the sun
Suidakra - Ramble
 
Collons fica mes etiquetes que encara hi ha poques
 
Més? Com a molt en llevaré alguna
 
eiii aixo esta molt parat
 
Demá per la nit tornaré a tenir un mínim de temps lliure que em permeta publicar alguna cosa.
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?