UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

lunes, octubre 27, 2008

 

Rovellons 2ª part

Aquest finde, ha sigut altra volta del Rovelló (amés del de la festa de la uji, clar). Ací està el resultat de les dues jornades micològiques:


Jornada1. - Portava una hora per els pinars sense trobar res i finalment vaig arribar a un lloc X en que vaig fer vora 2 quilos fins que se'm va fer de nit. Cal dir que els rovellons estaven prou homits, però no cucats.


Jornada 2. - També vaig anar de vesprada, primer al lloc X, on vaig trobar els de la part dreta, més blanquinosos i després a un altre pinar on vaig fer la resta. En total, vora quilo i mig.

Ara vindrà el fred i adeu als Rovellons fins l'any que ve. Mai havia anat 3 dies al rovelló en un mateix any, però és una activitat entretinguda perque passes l'estona entre els pinars i és una satisfacció quan en troves. Amés, al meu poble tot el mon tira cap al parany en aquestes dates i jo em negue a participar en eixes matances. El parany és un sistema de caça gens sel·lectiu, que busca capturar tords però el que més cauen son ocells despistats com caderneres i demés. És donar-li a play a un cassette i a fartar i beure mentre els pardalets van caient. Apart estàn els tiradors d'escopeta, que li tiren a tot el que es meneja per l'aire, siga una oroneta o un voltor. No vull extendre'm més, ja que molts amics meus son caçadors...

Etiquetas:


Comments: Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?