UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

jueves, mayo 29, 2008

 

Les diverses realitats de les coses

Mireu aquestes imatges en tamany reduït i després clickeu damunt d'elles per ampliar-les. Veureu que el que pareixia un retrat és molt més que això. Açò representa que no hi ha una realitat única pera a cada concepte, per tant s'ha de ser tolerant amb la gent i acceptar tots els punts de vista. Hi haurà gent que mirant aquestes imatges veurà només una cara i ho defendrà com la única possibilitat, però mai és així. Si lliges açò i et dediques a la política, pren nota.





Etiquetas:


Comments:
Arribe dos posts tard però el dibuix està de puta mare
 
Home, no és professional però es nota que està currat.
 
Molt de parlar de canvis en el blog i això està tot igual
 
Sí, realment, la realitat és com la volem veure, i no d'una altra manera... Per cert, unes imatges molt bones, m'en copio alguna, espero que no et molesti.

Abans em preguntaves per "N" de Norther. Jo, igual que tu, sóc més de la seva vessant "power-happy", del "Mirror of Madness" i el "Till Death Us Unite". L'últim sí, tal i com deies té una línia més electrònica, potser més comercial, però tampoc és tan lleig com em va semblar el "Solution 7". Jo te'l recomano fervorosament, l'"N", sobretot "Frozen Angel", que l'han posat de nou, arranjada lleugerament.
 
Agafa les imatges que vulgues, jo també ho vaig fer per ficar-les ací. A vore si se m'acaba de baixar el "N" i et comente que m'ha paregut.

Els canvis al blog van poquet a poquet però van. Encara em falta prendre alguna decisió.
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?