UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

martes, febrero 05, 2008

 

Carnestoltes de Vinaròs

Aquest cap de setmana s'ha celebrat, com tots sabeu, el carnestoltes de Vinaròs i un servidor es va desplaçar a la Capital del Nord per fer-vos un reportatge fotogràfic. Malauradament se'm va oblidar d'agafar la càmera de fotos i hauré de contar-ho amb paraules. Malauradament tampoc me'n recorde massa del que va passar al llarg de la nit, però em vaig trobar amb el Painkiller Tour i em van passar aquestes dues fotos:


Es veuen mogudes però son l'únic document gràfic que tinc. La disfreça era una mica indescriptible...hi havia gent que deia que anàvem de Harri Potter, altres que anàvem de "La casita de chocolate", altres que de Rockefeler...però el més important és que ens ho vam passar be.

Trama(spoilers): vam eixir 4 magnífics personatges Figuerolers (El científico loco y el trio calaveras) des de l'Alcora en Bus, vam fer el botellot en un "portal" després tot va ser alegria i bon rotllo. La meva calavera "Rigoberta" no parava de lligar amb la gent però quan descobrien que era jo qui parlava ja no feien cas. Per allí hi havien personatges mítics de la mitología castellonenca com: el Marqués de Fredes, el Painkiller Tour, Manuel Monfort, ... Després entrepá de truita, a casa i a dormir, no me'n recorde de més. Només em queda dir que em cague amb la gent violenta que va fer el que va fer i que no vaig a contar a un amic nostre mentre anava de festa tranquil·lament amb la núvia!!!

Per tancar el post, una endevinalla...

*Encontra l'error en la següent imatge (no val entrar en el link de la part superior):

Etiquetas: ,


Comments:
l'error es el rellotge digital, no?
 
On hi ha un rellotge digital?
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?