UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

miércoles, abril 18, 2007

 

Explotant el "saltus"

El black bass o perca americana pot arribar a medir en els embassaments del nostre país uns 50 cm i pesar 4kg de rècord (rècord d'Europa 4'100Kg en Portugal), tot i que en amèrica, d'on l'espècie és originària, hi ha de fins 9kg de pes i quasi un metre de llarg. És un animal depredador que s'ha introduit amb èxit als embassaments del continent europeu. Es caracteritza per una gran boca amb la que succiona quasi tot el que es mou, atrapant-lo amb les seves petites però afilades dents.

Aquestes fotos son d'una perca americana que vaig capturar fa poc en un embassament de la província de Castelló; la més gran que he pescat. Feia 53 cm de llarg i no se quan pesaria. Com podeu vore, és una femella i està carregada d'ous, però es tracta d'un depredador que no és autòcton dels nostres rius i per tant no em va saber mal d'emportar-me-la. Es més, el black bass és un dels millors peixos d'aigua dolça des del punt de vista gastronòmic i aquest valgué la pena. Encara em queda la meitat guardada al congelador i fins i tot la meva gata estigué un dia menjant panxes.





Aquesta foto que us mostre a continuació, és de closques de musclos-zebra. Aquest és un altre invasor americà que ha vingut a diversos embassaments del nostre país. Concretament, aquestos de la foto son de l'embassament del Sitjar, per culpa dels quals s'ha prohibit pescar en ell fent frontal perill a que s'extenga la plaga a altres embassaments. Vaig estar en el Sitjar fa poc i és impresionant la plaga que hi ha. Pel fet de baixar el nivell de l'aigua, les closques d'aquestos han quedat al descobert i no xafes altra cosa en caminar per roques.

Per últim, vaig anar l'altre dia a collir espàrregs per fer-me una truita i vaig batre el meu propi rècord també. En una zona recòndita i humida vaig trobar una gran quantitat d'aquests vegetals, els quals sobrepassaven els 2 metres de llarg en un bon nombre d'ells. Ací en les fotos només es veu la part tendra però d'agafar-los sencers, el feix seria més llarg que jo i faig 1'85m. Ni els de Navarra...



Comments:
Asesino t'has carregat una familia d'esparregs.
I despres vas d'antitaurí
 
Estem al capdamunt de la cadena alimentaria i hem de matar per menjar. Altra cosa es que ens recreem en la mort com a psicòpates.
 
mita'l que campexano, paix el rei
 
¿Ese pez lo ha pescado tú? Jajaja, no me lo creo. Seguro que es de plástico y lo has comprado en los chinolis.
Bueno, y si es de verdad, como ministra de Medio Ambiente que soy te voy a meter un puro de que te cagas por matar animales. Vas a ver...
 
Ese pez es un depredador asesino importado de América. Eso si, estaba bueno.

P.D. Mira quien habla...la que queria robar el canguro del Wallaby's... menos mal que yo mo opuse.
 
y produce algún efecto psicotrópico o algo ese pez? investigaré
 
Ha capturado al Genaral Sherrman!!
 
Bah, eixa sequoia no és res...
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?