UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

sábado, marzo 17, 2007

 

Divendres de Magdalena(16-3-07)

Ací vos deixe les fotos del divendres de Magdalena, un altre dia memorable:

Ací començarem dos alcorins i jo en el mesó del vi:Una xica tortosina que vam trobar, molt simpàtica:
La meva cosina Mamen i Gema estaven també per allí, com a bones Figueroleres:
També em vaig trobar el mític DAVITTI:
La camarera pel roja, molt simpàtica:
El tractor dels borratxos:
Manu en una amiga seva:
La meva estudiosa veína Inma també estava allí:
Vam tornar a vore a la camarera simpàtica:
Després de sopar a les 12, vam anara al Bloc Rock, on ens vam trovar al Ministre d'Espeleolgia i a Fukuda:
A la porta del distriz estava esta xica tan guapa e implicada en política, companya de facultad:
Fukuda representant Casablanca:
Fullo no podia faltar a la festa de les Aules:
La meva cosina Ángela i Aranxa, dues Figueroleres molt festeres:
Ramón i Amanda eixien del Desvan:
Reencontre amb dues excompanyes d'institut, Maria i Clara:
Vam tornar a trovar a Mamen. EL ministre d'espeleologia li deixà les sabates, quin detall:
Mamen i el ministre en el Wallaby's:
Antón Pirulero i la seva cosina:
Per fi vam arrivar a la casa on es tenia que quedar...va costar:
Demà més i millor...

Etiquetas:


Comments: Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?