UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

lunes, diciembre 04, 2006

 

Panflets ludo-blaverescos


És increible fins on pot arribar la política autonomista radical. Pareix ser que per a que un partit demostre quan "valensià" és, deu d'odiar l'autonomia que li fa competència per proximitat. És tan absurd com dir que eres del Barça perque odies al Madrid, que eres molt Castellonero perque odies als mig-ouets, que eres molt blanc perque odies molt als negres o que t'agrada el peix més que a ningú perque odies molt la carn. Però vivim en un mon de dicotomies i rivalitats, que unides a una gran manipulació per part de tothom, inclós ú mateix, donen vots en les urnes. Es a dir, poder!!!

L'altre dia arribe a casa de la meva avia i em veig açò. Per suposat que em va fer gràcia veure una papereta de loteria amb una pallassada així. Més encara em vaig riure en veure qui ho havia fet. Desconeixia aquesta classe de partits que fomenten l'odi entre autonomies d'una forma tan burda, per a atraure el vot d'algún valensianet dels que diuen que "Valensia és lo millor del mon", sense haver eixit d'allí en la seva vida. Li vaig preguntar a la meva avia d'on l'havia treta i em va dir que d'una veïna...ja parlaré jo en ella.

A mi em fan molta gràcia els qui afirmen que el Valencià és una llengua pròpia, diferent del Català. Sobretot quan son els polítics, i ho diuen amb tota la pedanteria que els caracteritza. És com si ara els Argentins diguessin que no parlen Castellà, o que els australians diguessen que no parlen anglés. Viure per a vore...

Al final encara tocarà algún d'aquestos números i me tocarà parlar bé del partit. Per això aprofite ara per a dir-los el que es mereixen...pallassos!!!

Etiquetas:


Comments:
Doncs si, aquesta "propaganda electoral" només demostra el racisme que tenen alguns.
La llengua catalana no deuria dividir, deuria unir, en Catalunya s'accepta els coneixements en valencià de la juanta qualificadora, en canvi en Blavensia no s'accepta els coneixements de català que pot portar un de Catalunya.
 
el més fort és que a eixe partit tot allò valencià li la bufa, aquesta gent va de defensora del valencià (de les normes del puig, clar) quan realment la gran majoria dels simatitzants del partit no l'utilitza.
a més consideren a l'AVL catalanista i això que aprove paraules com servici, desenrotllament, faxà, etc...
 
Es que "desenrotllament", és català. Lo més blavero és "desenroll".
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?