UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

jueves, octubre 05, 2006

 

M'en vaig cap a Londres


Per a tots els lectors i seguidors d'aquest blog volcat plenament en la cultura i les notícies verídiques, arriba una mala notícia: La setmana que ve m'en vaig a London i el blog torna a entrar en quarentena. Mala notícia per als milions de seguidors del blog (no mirar el contador de visites), perque per a mí és una gran alegria. No només per que per fi vaig a l'extranger, ni perque Londres és una ciutat on hi ha milers de coses per a vore, ni perque voré en primera persona la pedra de Roseta, el Big Ben o els frisos de Fidies del Partenó; és sobretot perque m'en viag en una persona molt especial x a mi i perque ens ho passarem de mort. X cert, jo no he estat mai en Londres, la foto està trucada... ho jure!!!

Etiquetas: ,


Comments:
ningú diria que la foto està trucada. un altre que cau en la tela d'aranya
 
Ja me n'han caigut uns quants. A vore qui és el pròxim...
 
Cuidado con los indios que alli hay muchos
 
por cierto, os sobra algún mendrugo?
 
Here is full of indians, pakistians, Uzbekians, Sudakians, negrians and moraquians. Is a very dangerous city but rumanos teneis vosotros más, pringaos!!!
 
ahi meas dau
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?