UN BLOG DEDICAT A LA GENT QUE NO REQUEREIX DE LUXES, HONOR I UTOPÍES PER ABASTIR LA FELICITAT.

jueves, mayo 11, 2006

 

Entrevista a Heidi

Todos nos acordamos de Heidi, esa niña que salia por la tele con un perro y un cabritillo y que vivia en la montaña con su abuelo. Hace unos dias, Producciones El Bloguetazo (P.E.L.) decidió buscarla para hacerle una entrevista, en honor a todos los que de pequeñajos lloramos por ella. Nuestra primera sorpresa fué que hablaba valenciano y vivia en Xodos. También nos dimos cuenta de que los años pasan para todos. Esta fué la entrevista:

PEL: Buenos dias Heidi...

Heidi: Bon dia templat.

PEL: Hemos venido a hacerle una entrevista para un blog

Heidi: Un "polp", no ho he entés, m'estic quedant un poc sorda.

PEL: Que venim a fer-te preguntes per als teus fans!!! ...ja chocheja l'auela esta...

Heidi: Eh, que t'he sentit lo últim...

PEL: No estae tan sorda vosté... Be, a lo que anavem. Quants anys fa vosté que viu ací en Xodos?

Heidi: Jo m'he criat ací i he viscut sempre en este mas, que ja era de ma uelo.

PEL: Segur que molts s'enduen una sorpresa. I per a rodar els capítols de la teua sèrie, quan de temps es va passar vosté en els Alps?

Heidi: On has dit? Jo en la vida m'he menejat de Xodos, els capítols de Heidi es van rodar ací en el meu mas.

PEL: I una merda... les montanyes que es veïen estaven sempre nevades, no pot ser que fora ací. I tot eren camps de flors i gespa... mira ací, que tot son argelagues...

Heidi: És que quan es va rodar la sèrie estava Franco!!!

PEL: Clar... si... això serà... Be, i que és de Niebla?

Heidi: Niebla se va morir del disgust quan va vore el final de Verano Azul.

PEL: Ho senk.

Heidi: Millor, quina merda de gos...

PEL: Així que ací teniu tele...

Heidi: Si clar, i ara ens hem ficat internet a 4 megues per ADSL.

PEL: "Hem"? vols dir que no vius a soles?

Heidi: Clar, jo mai he estat a soles, visc en Copo de Nieve, el meu corderet

PEL: Aquest corderet és "Copo de Nieve"? si està igual de jove que sempre...

Heidi: Es que li porta aigua de Lanjarón

PEL: I que passa amb Pedro?

Heidi: Viu en Xodos, en el poble. A estes hores deu d'estar fent la partideta de guinyot.

PEL: Tots els teus fans esperavem que estiguereu casats i feliços... com es que ja no esteu junts?

Heidi: Jo en eixe? ja ja. En la sèrie estàvem actuant, a mi el que me va és la zoofília.

PEL: Ja no tinc més preguntes per a vosté. Moltes gràcies bona dona...

Heidi: Gràcies? Ací se paga en carn!!!

PEL: No t'anava la Zoofília?

Heidi: Si, però en tu faré una excepció perque estàs molt bo...

PEL: Ja ho se... però men vaig, adeu!!!

Heidi: On vas fill de p**a?

PEL: ...

Aquí acabó la entrevista, espero que os haya sorprendido tanto com a mi. Si he herido los sentimientos d'alguien, lo siento... la verdad suele doler.

Etiquetas: , ,


Comments:
quin braç més gros i pelut te la heidi, aixo serà de munyir a tantes vaques o de munyir-li-la al abuelo?
 
Eixó és de fer-li palles a Copo de Nieve
 
Joer Antón, si te mandan besos y todo. Me voy a tener que hacer yo también un blog, que lo del deporte no triunfa.
 
Vaya, otra persona que ha ido a Xodos a ver a Heidi. Gracias por colaborar en este blog.
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?